Dinero Regnskabsprogram
Skal du i gang med at bruge et regnskabsprogram i din virksomhed, eller overvejer du, at skifte til Dinero Regnskabsprogram?
Dinero er et af Danmarks mest brugte regnskabsprogrammer og med stor brugervenlighed. Brugervenligheden er sandsynligvis en altoverskyggende grund til Dineros succes. Samtidig kan programmet nemt kommunikere med kassesystemer, lagersystemer og webshops.
Tag et kig på
Dinero Regnskab – Klik Her
Billy Regnskab – Klik Her
Web-Regnskab – Klik Her
I nedenstående FAQ finder du svar på de mest almindelige spørgsmål til Dinero Regnskabsprogram. Du kan for eksempel finde svar på, hvilke funktioner programmet har, hvilke andre programmer det kan integreres med og hvad programmet koster. Læs mere og få svar på dine spørgsmål herunder
Lidt FAQ's om Dinero Regnskab
Hvad er Dinero?
Med Dinero Regnskabsprogram får du adgang til en platform, som kan hjælpe både enkeltmandsvirksomheder og mellemstore virksomheder, med at administrere regnskab på en nem og overskuelig måde.
Hvilke funktioner har Dinero regnskabsprogram
Dinero regnskabsprogram har en lang række gode funktioner til din daglige administration af virksomhedens økonomi. Programmet er let og brugervenligt og funktionerne er nemt tilgængelige.
Herunder ses en liste over funktioner:
- Bogføringsskabeloner
- Bogføringsassistent
- Kassekladde
- Anlægskartotek
- Afskrivning
- Automatisk bankafstemning
- Lønadministration
- Bogføring af bilag gennem mobilapp
- Nem bankoverførsel
- Assistent som guider og hjælper med at bruge funktionerne
- Adskillige integrationer, bl.a. E-Boks og Mobilepay
- 100 % Digitalt regnskabsprogram så ingen dyre printerpatroner
Dinero pris på starter version
Dinero Starter er et gratis regnskabsprogram, du kan bruge, lige så længe du har brug for det. Når du opretter en konto, får du automatisk 30 dages gratis prøve af dinero pro. Så Dinero pris er gratis med den ikke betalte version
God og enkel kundeservice
ar du brug for Dinero hjælp og kundeservice, er det nemmeste at kontakte dem gennem deres chatfunktion. Det er ikke så nemt at få telefonisk kontakt, så henvendelser skal ske gennem mail og chat og en kontaktformular.
Har du brug for telefonisk hjælp og assistance til dit regnskab, kan du i stedet kontakte os i GODT REGNSKAB på telefon +45 55 55 55 01, mandag til fredag fra kl 9.00 til kl 15.00 eller sende os en mail på tal@godtregnskab.dk
Godt Regnskab giver overblik, som skaber værdi
Det gode overblik kan være den forskel, som afgør din virksomheds fremtid. Derfor bør man indrette sin virksomhed på en måde, hvor man har så godt overblik som muligt, og her kan Godt Regnskab hjælpe jer, så der kommer 100% styr på det økonomiske i firmaet, uanset om dette er en af jeres kompetencer eller ej. Der findes flere metoder til at sikre dette overblik, og vi hjælper jer gerne med at finde den helt rigtige for jeres virksomhed.
Smarte integrationer
For at få det optimale udbytte ud af dit regnskabsprogram, kan det være en fordel med partner eller 3.parts integrationer. I Dinero findes der mere end 180 forskellige integrationer, som kan hjælpe dig med at forbinde de forskellige dele af din virksomhed. Det gælder alt fra kasseapparatet til din E-boks og SKAT.
Her er en liste over de mest populære integrationer i Dinero:
- Mobilepay
- Clearhaus
- Danløn
- Dandomain
- Dropbox
- Eboks
- Magento
- Nem Bankoverførsel
- Shipmondo
- Shopify
- Woocommerce
- Zettle
Nem fakturering med Dinero regnskabprogram
Med en redigerbar faktura designskabelon, kan du hurtigt og nemt lave en personlig faktura til dine kunder som indeholder dit logo, oplysninger, CVR, bankoplysninger og betalingsbetingelser. Fakturaen kan desuden laves automatisk, med eller uden moms, og er det en udlandstransaktion, kan du være sikker på, at få den aktuelle kurs. Systemet har automatisk valutaomregner. Når fakturaen er dannet, kan du sende den til din kunde gennem systemet, ved at downloade den som PDF eller sende den pr. sms. Du har desuden mulighed for at vedhæfte øvrige filer, til dine udsendelser.
Du kan se alle Dinero faktura funktioner i listen herunder:
- EAN-fakturering
- Følgesedler
- Valgbare fakturaskabeloner
- E-faktura (elektronisk indbetaling med FI-koder)
- Tilbud
- Ordrebekræftelser
- Faktura og tilbud på dansk og engelsk
- Import og eksport af produkter og kontakter
- Inkassofunktion – Gratis Inkasso med Collectia
- Abonnementsfakturering
- Mobilepay betaling
- Automatiske opdaterede valutakurser med valutaomregneren
- Vedhæftning af filer til faktura og tilbud som PDF
- Reklamefrie dokumenter
- Fremsendelse af fakturaer og rykkere som sms
- Oprettelse af kreditnotaer
Kan jeg flytte mit regnskab over til Dinero?
Hvis du ønsker dig at flytte dit regnskab over til Dinero fra et andet regnskabsprogram, kan det sagtens lade sig gøre. Du kan blot kontakte Dinero kundeservice og få dem til at guide i dig igennem processen. Det kan også være en god idé, at tilknytte en revisor/bogholder til det regnskabsprogram du vælger. Hvis denne kender dit valgte program, bliver bogføring/årsregnskab nemmere og hurtigere lavet. I GODT REGNSKAB er vi velfunderede i dinero og kan også hjælpe dig med dit skifte fra dit gamle program til et nyt.
Integreret lønfunktion
I Dinero Pro og Total abonnementerne, er inkluderet en funktion som hedder “Lønadministration”. Den giver dig mulighed for at lave én lønseddel hver måned. Med denne funktion kan du dermed blot overføre lønnen til din medarbejder samt SKAT, Feriekonto og ATP. Dinero sørger for, at identificere de tal som skal overføres, og guider dig igennem bogføringen heraf.
Dinero løn har dog sine begrænsninger, hvorfor det kan være nødvendigt at få en virksomhed som GODT REGNSKAB til at stå for din lønadministration. Nedenstående er en liste over de funktioner som Dinero Lønadministration ikke kan håndtere for dig:
- Flexjob og lærlinge ansatte
- Barsel og sygedagpenge
- Pensionsbidrag
- Kørselspenge til mere end 20.000 kørte km
- Oprette automatiserede til 3.part og medarbejdere
- Indregne firmaaftaler som fx sundhedsforsikringer eller fri telefoni
- Oprette en løn hvor deadline for perioden er overskredet
Hvad er Dinero pris på pro version
Programmet koster omkring 3.000 kr pr. år ekskl moms, dette afhænger af om du vælger månedlig eller årlig betaling. Vi kan varmt anbefale at tage Dinero pro, det er et nemt og overskueligt program.